رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

عشق باید الهی باشد و بس.....!!!
گاهی اوقات خود را گم می‌کنم...
مثل حالا !! ...
اما صدایی انگشت به دهان می‌گوید: ببخشید،...
شما را قبلاً جایی ندیده‌ام ؟!
اما نمی‌دانم مگر سواد ندارید؟
روی پیشانی من که نوشته شده صاحب این عکس ماهها قبل مرده است .....!!

دانشجوی دکتری مدیریت رسانه
pr.bakhshi.b@gmail.com

پیوندهای روزانه

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات است. این روز صرفا یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی است از تعهد، تخصص، علم و هنر.

روابط عمومی یک شغل نیست بلکه یک ویژگی اخلاقی و انسانی است و بی‌جهت نیست که مرحوم دکتر نطقی بنیانگذار علم روابط عمومی در ایران می فرمایند: روابط عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است، چرا که تمامی فعالان در این حوزه با عشق، شور و نشاط، بهره گیری از تکنولوژی روز و ایده های نو و همچنین تزریق هنر و تفکر خلاق در حوزه‌ی اداری گام برمی‌دارند و روحشان با ایستایی و سکون منافات دارد.

فرارسیدن این روز را صمیمانه به تمامی دست اندرکارانِ سخت کوشِ حوزه‌ی روابط عمومی تبریک و تهنیت می‌گوییم و برای همکاران خوبم در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روزافزون دارم.

 


بهمن

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۲۰
بهمن علی بخشی

 آمارهایی جالب از فضای بانکی ایران

 

براساس آخرین آمار بانکی، امروز به ازای هر ۳۵۰۰ نفر ایرانی یک شعبه بانک و به ازای هر ۳۵۰ ایرانی یک کارمند بانک وجود دارد. در ادامه آمارهایی جالب از فضای بانکی ایران را ارائه می‌کنیم.

درصد جمعیت شاغل در بانک‌ها

اطلاعات مرکز آمار می‌گوید در سال ۱۳۹۱ جمعیت شاغل مرد در کشور بالغ بر ۸/ ۱۷ میلیون و جمعیت شاغل زن در کشور برابر ۷/ ۲ میلیون نفر بودند. با توجه به رقم شاغلان در بانک‌های کشور باید گفت ۳/۱ درصد زنان شاغل و یک درصد مردان شاغل در کشور در بانک‌ها مشغول به کار بودند.

تعداد افراد مشغول به کار در بانک‌ها

در پایان سال ۱۳۹۱ در شبکه بانکی کشور (بجز موسسات مالی و اعتباری) جمعا ۲۱۳ هزار و ۴۲۹ نفر مشغول به کار بودند که از این میان ۱۷۸ هزار و ۱۹۰ نفر مرد و ۳۵ هزار و ۲۳۹ نفر زن بودند. به بیانی ۸۳ درصد شاغلان در بانک‌ها را مردان تشکیل می‌دهند و سهم زنان در اشتغال در بانک‌ها فقط ۱۷ درصد است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۰۵
بهمن علی بخشی

خیلی مراقبید ردپایی در اینترنت باقی نگذارید؟ بیهوده تلاش نکنید ؟ آن‌ها، خیلی بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید، دربارۀ شما می‌دانند

دیگر چیزی تحت عنوان «خروج اختیاری» فرد از دنیایی که در آن حریم شخصی مختل شده است وجود ندارد.

شاید بین اطرافیانتان کسانی را دیده باشید که خیلی مراقب‌اند هیچ ردّی از اطلاعات شخصی خود روی اینترنت نگذارند. این افراد سمت شبکه‌های اجتماعی نمی‌روند یا، اگر بروند، محتاطانه مطلب پست می‌کنند. آن‌ها هیچ اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی‌شان به اشتراک نمی‌گذارند و کل اینستاگرام را هم اگر بگردید هیچ عکسی از آن‌ها پیدا نمی‌کنید. بعضی‌ها فکر می‌کنند با این کارها از حریم خصوصی خود محافظت می‌کنند، اما اشتباه می‌کنند. فیسبوک و اینستاگرام هیچ نیازی به این کارها ندارند. آن‌ها حتی ازطریق شمارۀ تلفن شما می‌توانند بسیاری از کارهای پنهانی یا خصوصیات اخلاقی شما را کشف کنند. این نگرانتان نمی‌کند؟
نیویورک‌تایمز 
زینب توفکچی


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۲۸
بهمن علی بخشی
فیشینگ و روش های مقابله با آن

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۵۷
بهمن علی بخشی
روابط عمومی ها در عصر جدید آینده، نیاز به استعدادها و افرادی خواهند داشت که مهارت و ساختار فکری درستی داشته باشند. نسل بعدی روابط عمومی، باید ترکیبی از مهارت تکنولوژی، خلاقیت، اشتیاق به فعالیت در هنر و صنعت روابط عمومی را داشته باشند.

روابط عمومی در عصر جهانی شدن در کنار استفاده شایسته و بهینه از ابزارهای رسانه ای، نیازمند درک بهتر از پیچیدگی های اجتماعی افراد است. در شرایطی که در روابط عمومیهای سنتی نیز این عامل دارای اهمیت بسزایی بود، در عصر جهانی شدن که عرصه رقابت سازمان ها به فراتر از مرزها کشیده شده و حتی در صورت مرز محدود عملکرد، به دلیل تجربه خدمات جهانی توسط مخاطبان، انتظار آنان از روابط عمومی ها افزایش یافته است، اهمیت آن به شکل با اهمیتی افزایش یافته است. هوش مصنوعی احتمالاً مهمترین عامل تغییر در قرن ۲۱ خواهد بود و زندگی‌هایمان را ‌طوری دگرگون خواهد کرد که اکثر مردم به‌سختی قادر به تصورش هستند.






۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۹:۲۴
بهمن علی بخشی

در سال 97؛  43 درصد کل جرایم رایانه‌ای در تلگرام انجام شده است. این نشان می‌دهد که تلگرام شبکه پیام‌رسان ناایمن و آسیب‌پذیری است. کلاهبرداری، سرقت اطلاعات، اخاذی، هک اکانت و هتک حیثیت از جمله جرایمی است که در تلگرام انجام می‌شود. در این حوزه با شکایت هنرپیشه‌ها و ورزشکاران معروف هم روبه‌رو بودیم که اکانتی جعلی به نام آنها ساخته شده و طرفداران آنها را فریب داده‌اند.


در این زمینه هشدارهای لازم در سایت پلیس فتا ارائه شده که توصیه می‌کنیم کاربران حتما آن را مطالعه کنند. زیرا سهل‌انگاری کاربران باعث می‌شود اکانت آنها در اختیار دیگران قرار گیرد و مورد سوءاستفاده و اخاذی قرار بگیرند.


#حقوق_سایبری


۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۱۲
بهمن علی بخشی

قمصر، شهر گل و گلاب، با بهاری دل‌انگیز و هوایی آکنده از عطر خوش گل محمدی و گلاب، هر ساله گردشگران داخلی و خارجی بی‌شماری را مجذوب خود می‌کند.

همه قمصر را به گل محمدی و گلابش می‌شناسند. این شهر که در  ۴۱ کیلومتری جنوب کاشان واقع شده است، بهار و به خصوص در اردیبهشت ماه به بهشت زمینی استان اصفهان تبدیل می‌شود؛ چرا که وقتی در این زمان به این شهر سفر می‌کنید و پا در مزارع گل محمدی می‌گذارید، گویی روح شما از کالبد خود خارج می‌شود و به دنیای دیگری پرواز می‌کند؛  دنیایی غرق در زیبایی و رایحه خوشی که هوش از سر شما می‌برد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۳۱
بهمن علی بخشی