رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

عشق باید الهی باشد و بس.....!!!
گاهی اوقات خود را گم می‌کنم...
مثل حالا !! ...
اما صدایی انگشت به دهان می‌گوید: ببخشید،...
شما را قبلاً جایی ندیده‌ام ؟!
اما نمی‌دانم مگر سواد ندارید؟
روی پیشانی من که نوشته شده صاحب این عکس ماهها قبل مرده است .....!!

دانشجوی دکتری مدیریت رسانه
pr.bakhshi.b@gmail.com

پیوندهای روزانه

پوش نوتیفیکیشن

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۲، ۰۲:۳۷ ب.ظ
پوش‌ نوتیفیکیشن Push Notification یکی از روش‌های بسیار کارآمد در بازاریابی آنلاین است که استفاده از آن رشد چشمگیری پیدا کرده است. این روش نوین برای کسب و کارهای آنلاین بسیار کارآمد می باشد. اگر شما در حیطه کاری خود دارای وب سایت یا اپلیکیشن موبایل هستید، پس لازم است بدانید که پوش نوتیفیکیشن به چه چیزی اطلاق می شود.
پوش‌ نوتیفیکیشن پیامی شبیه به پیام کوتاه (SMS) است؛ با این تفاوت که می‌تواند در بسیاری از ابزارها از قبیل مرورگر وب، اپلیکیشن یا سیستم عامل ارسال شود و نیازی به داشتن اطلاعات تماس مشتری برای ارسال پیام نیست و کاربر با اختیار خود و با عضویت در سرویس پوش نوتیفیکیشن شما، پیام‌های ارسالی شما را دریافت می‌کند.
 

قطعاً بعضی از شما می دانید که پوش نوتیفیکیشن وب چیست و چگونه کار می کند، اما آیا تابحال به فکر استفاده کاربردی از این قابلیت به نفع خود افتاده اید؟

پوش نوتیفیکیشن ها یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی موجود برای هر برند دارای اپلیکیشن موبایل هستند چون به شما کمک می کنند با کاربران خود در ارتباط بمانید. فقط حواستان باشد که از این استراتژی با دقت بهره بگیرید!

اگر شما در استفاده از این متد زیاده روی کنید، احتمال این که کاربران شما نوتیفیکیشن های شما را به اصطلاح میوت و یا همان قطع کنند، بالا می رود و قطعاً این چیزی نیست که شما به دنبال آن هستید. برای دسته ای از شما خوانندگان عزیز که نمی دانید این متد چیست و چگونه می توان از آن بهره برد، ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم و به همین خاطر این راهنما را ساختیم.

به عنوان یکی از حرفه ای های این صنعت، همه ی چیزهایی که باید راجب این شیوه بدانید را به شما توضیح خواهیم داد.

https://www.najva.com/blog/7702/%D9%BE%D9%88%D8%B4-%D9%86%D9%88%D8%AA%DB%8C%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی