رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

عشق باید الهی باشد و بس.....!!!
گاهی اوقات خود را گم می‌کنم...
مثل حالا !! ...
اما صدایی انگشت به دهان می‌گوید: ببخشید،...
شما را قبلاً جایی ندیده‌ام ؟!
اما نمی‌دانم مگر سواد ندارید؟
روی پیشانی من که نوشته شده صاحب این عکس ماهها قبل مرده است .....!!

دانشجوی دکتری مدیریت رسانه
pr.bakhshi.b@gmail.com

پیوندهای روزانه

ارائه خدمات به مشتریان به عنوان یک استراتژی حیاتی برای سازمان ها در آمده و بطور فزاینده ای با ظرفیت‌ها و منابع تکنولوژی سازمان ها گره خورده است.

درطول دو دهه گذشته، خدمات رسانی به مشتریان بعنوان یک امراستراتژیک برای شرکت­ها تبدیل شده است. وکیفیت خدمات منجربه یک موضوع قابل ملاحظه برای سازمان ها شده است . امروزه این توافق وجوددارد که کیفیت خدمات به مشتریان مهم ترین عامل برای رسیدن به اهداف سازمانی نیست ، بلکه شاخصی است که بطور رسمی رضایت مشتریان را بعنوان معیار اولیه رقابتی درفرآیند خدمت به مشتریان مورد ارزیابی قرار می دهد

دریک محیط رقابتی سازمان ها هزینه های بسیار زیادی را در زمینه فناوری اطلاعات جهت بهبود عملکرد تجاریشان سرمایه گذاری می کنند. با وجود این بررسی برخی از مطالعات تجربی درزمینه سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات نتایج متفاوتی را نشان می دهد و از آنجا که ارائه خدمات به مشتریان به یک امر استراتژیک برای سازمان ها تبدیل شده است مدیران اغلب درباره اینکه چگونه ظرفیت ها و منابع فناوری اطلاعات را به کار بگیرند تا بتوانند در بازار رقابتی حداکثر کارایی را داشته باشند و خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهند مردد هستند.

بنابراین تشریح یک فرآیند تحقیق که به سازمان ها کمک کند که چگونه منابع فناوری اطلاعات بر عملکرد تأثیر می گذارند چالش مهمی برای مدیران وسازمان های امروزی است.

ازاین رو منابع انسانی فناوری اطلاعات و تجربه های تجاری در زمینه فناوری اطلاعات، ظرفیت­های کلیدی فناوری اطلاعات هستند که برعملکرد فرآیندخدمت به مشتریان تأثیر می گذارند و تأثیرات منابع انسانی فناوری اطلاعات مانند مهارت های مدیریتی فناوری اطلاعات و تجربه های تجاری در زمینه فناوری اطلاعات مانند دانش به اشتراک گذاشته شده ضمنی را درفرآیند عملکرد خدمت به مشتریان مورد بررسی قرار می دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی