رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

سایت شخصی بهمن علی بخشی

رسانه

عشق باید الهی باشد و بس.....!!!
گاهی اوقات خود را گم می‌کنم...
مثل حالا !! ...
اما صدایی انگشت به دهان می‌گوید: ببخشید،...
شما را قبلاً جایی ندیده‌ام ؟!
اما نمی‌دانم مگر سواد ندارید؟
روی پیشانی من که نوشته شده صاحب این عکس ماهها قبل مرده است .....!!

دانشجوی دکتری مدیریت رسانه
pr.bakhshi.b@gmail.com

پیوندهای روزانه

بزرگترین شرکت رسانه‌ای خبری جهان

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۳۱ ب.ظ

▪️در فهرست بزرگترین کمپانی‌های رسانه‌ای خبری تا نوامبر ۲۰۲۰، «News Corp» با ارزشی حدود ۷/۹ میلیارد دلار در صدر قرار دارد. ▪️مجموعه News Corp که به اختصار (NWS) خوانده می‌شود، شرکتی خدمات اطلاعاتی و رسانه‌ای است که مالک آن روبرت مرداک استرالیایی است. ▪️تمرکز NWS بر اخبار و خدمات اطلاعاتی است و چهار بخش مختلف دارد: «برنامه‌سازی تلویزیونی شبکه‌های کابلی». «خدمات دیجیتال املاک و مستغلات»، «انتشار کتاب»، و «دیگر».

 ▪️از زیرمجموعه‌های معروف News Corp می‌توان به The Times ،Dow Jones ،The Wall Street Journal، The Sun ،Herald Sun ،HarperCollins Publishers ،Fox News ،Fox Business و Fox Sports اشاره کرد. این شرکت و زیرمجموعه‌های اغلب به راست‌گراها در آمریکا نزدیک هستند. ▪️ناگفته نمایند که News Corp نیز مانند دیگر شرکت‌های رسانه‌ای که فعالیت اصلی‌شان خبر است و همینطور رسانه‌های چاپی و روزنامه‌های با گسترش فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر بخش زیادی از درآمدهای خود را از دست داده است.

 

بهمن علی بخشی

دانشجوی دکتری مدیریت رسانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی